Pages

Isnin, 9 Mei 2011

selamat hari ibu...

Selamat hari ibu tuk semua yang telah menjadi mak especially mek aku la..n tak lupa untuk kakak2 aku,,,kak long,kak ngah,kak coh,kak na,kak cah n kak nab..Bagi aku ari ibu ni xrase ape2 pun sb hari2 aku syg mek aku & selamanyer aku syg mek aku...huhuhu sedihnyer,,,,,aku just col jer mek aku n wish untuk dia..nk uat camne aku di shah alam,mek lak kt kg,ganu..



Walaupun jauh dengan mek tapi aku selalu ingt mek,,sebab mek la satunyer insan yang paling berharga untuk aku,,dia la yang melahirkan aku,menjaga smpai sekarang....kalu xder mek  xder la aku  lam dunia  ni.....byk sgt pengorbanan mek untuk anak2 dia..InsyaAllah mek anak mu akan taat selamanyer & tidak akan pernah lupa jasa & pengorbanan mek...kami syg kan mek sangat sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!  I  LOVE U MEK...



Tiada ulasan: