Pages

Rabu, 28 November 2012

bukit cerakah shah alam


hye,assalamualaikum..

hari minggu ari tu masa awal muharam kan cuti..orang balik kg je semua..aku jek duk shah alam..cuti aku da abis la untuk tahun ni..huhuhu...tak tau nak ngi mane..ngi bukit cerakah pun ok..ingat musim winter ke ape kan..sekali ngah renovate lagi masa pergi..spoil jap tau..baru nak rase winter ala-ala oversea gituk..ahahaha..
pahtu sampai sana nak masuk kena bayar rm3 tau..pastu lau nak naik basikal sewa rm5 then selepas jam petama plus rm1 yer..kitorang ambik dalam 2 jam sahaja kena la cas rm6 sahajok..sebab ape??????ahahaha...seeeeeeeeebaaaaaaaabbbbbbbbbb....AKU DAH TAK LARAT>>>>>>>penat gak kayuh basikal ni ek..plus naik bukit yang tinggi-tinggi tu..lagipun da lame kot tak naik basikal neh..hahaha


 bekpes dulu yer..nyum-nyum nasi kabu..


 kami pergi adelah bertiga,pijo,bambam ngan cah


lap peluh la sangat,deme nih sangat kijam naik bukit tinggi mane aku larat oh..hihi


sekian aku nak pergi lagi..lalala~

selamat tahun baru,awal muharam 1434 hijrah


Tiada ulasan: