Pages

Jumaat, 18 Mei 2012

18.05.1945..hari jadi ayah...

hye dan salam...




Alhamdullilah kenyang sangat perut ni.......tadi lunch makan meggi tom yam pastu balun lagi dengan goreng pisang....pastu air kelapa or nyiorrrr..hilang haus panas-panas ni......Alhamdullilah jugak kita masih bernafas di bumi Allah,hari ini hari jadi ayah yang ke 67 tahun...Ya Allah dah 67 tahun ayah saya  hidup di dunia ni...Ya Allah aku memohon kepadamu kau berikanlah ayahku kesihatan yang baik,di tetapkan iman,dimurahkan rezeki,di panjangkan umur dan permudahkanlah segala urusan ayahku....sebab banyak sangat pengerbonan ayah dekat anak-anak dia.....ketahuilah ayah kami amat menyayangi ayah...tidak putus-putus doa saya untuk ayah dan mek...sebab saya sayangkan ayah dan mek...biarlah apa orang nak cakap apa-apa pun terhadap keluarga kita...Allah S.W.T mengetahui segala-galanye dan saya tidak pernah menyesal menjadi anak ayah...selamat ulang tahun kelahiran ayah...saya sayang ayah...kalau boleh nak peluk-peluk ayah....I LOVE U ayah..HARON BIN ISA.


ok.bye..


Tiada ulasan: