Pages

Jumaat, 18 Mei 2012

huh...PENAT...malam tadi pakai bedak sejuk..

hye dan salam,

Ari ni saya sangat....PENAT la...hehehe...
tapi saya sukeee...biar bakar sikit lemak kat badan ni...
bila tah nak kurus...
malam tadi tido lena sangat...
sebab pakai bedak sejuk..
bedak sejuk tu best la..
tak macam bedak sejuk lain tau..
saya baru pakai satu malam je pun..
mintak yang kak rimi(housemate yg santek) sikit..hehehe..
sebab saya nak cuba pakai bedak sejuk tu..
semalam saya ada google jenama ni..
JERSLIN OIL...
pastu saya macam teringat bedak sejuk yang kak rimi pakai tu sama cam saya google tu..sebab tu la mintak pakai sikit dengan kak rimi. sukee la pakai dia tak berdebu dan leh masuk hidung lepas tu bersin kan (faham dop maksud saya??????)
bukan bedak sejuk je ada minyak pun ada la..mak cik saya pakai yang minyak buat urut-urut.katanya boleh ubat 1001 rahsia.ubat ni rupayanya dibuat dari pati lintah..hehehe..macam geli je sebut lintah kan.tapi boleh buat ubat tu..

ha ni la yang saya pakai malam tadi..saje kasik gambar besar sikit...hehehe
harga RM16.00..ok la 2.


yang ni pulak mak cik saya pakai buat urut-urut.

kalau nak tahu lebih lanjut..sila la enter uncle google yer..yang penting saya rasa sudah terpikat dan saya mahu beli nanti . minyak ni nanti boleh bagi mek buat dia urut-urut..InsyaAllah.


ok bye..


Tiada ulasan: