Pages

Rabu, 16 Mei 2012

takdir yang diciptakan ilahi..

Salam...

Sayu sgt hati ini. Malam td dgr cerita dari seorang sahabat yang mengadu saling sangat dia pening kepala. Saya tanya..

saya : awk ni kn selalu la pening kepala..dari dulu lagi kan?

kawan : sy magrain je wak..

saya : yeke?magrain pun xkn la mcm 2 sekali..

kawan : sebenarnye saya ade satu rahsia wak..

saya : eh, knp wak?

kawan : sbnrye saya ade luekimia tahap rendah.

saya : eh mcmane tu?

kawan : salur darah saya dibahagian otak mcm membengkak dan menyebabkan saluran darah tersumbat.

saya : mcm same dgn budak umah sy la wak.

kawan : yeke wak.


Ya Allah semoga kawan2ku dicepatkan sembuh,dan dipermudahkan urusan.Amin..dalam waktu yang sama sering teringat mek kat kampung yang selalu sakit-sakit lutut..YaAllah kau berikanlah kesihatan yang baik untuk keluargaku..kawan-kawanku dan semua..Amin


Tiada ulasan: