Pages

Khamis, 28 April 2011

CUN SAJER!!!!!!!!!

2 minggu lepas punyer citer...aku pergi ler dating dengan Mr.B(kawan baik) nih...aku ambik cuti okeh sehari nk spend time jupe Mr.B yang duk jauh2 dgn aku..ala jupe pun sebulan sekali jerrrr pun...Tak tahu nk pg mane,,,Shah Alam pun bknyer best sgt..xda ape.kilang banyak la..hehehe...Memandangkan Mr.B yang datang cini aku la yang kena jadi pemandu pelancong...(mcm la aku tahu sgt jln2 kt cni).....



Aku ambik keputusan kita pg tgok wayang je la..dah lame btul aku tak tgok wayang,,,smpai sna ngah ader citer cun(korang pun mesti da tgok kan???)...eish mcm best jer cite ni...layan je la...tapi mse aku smpai cter tu dah start dlm mse 10minit..aku dgn Mr.B cpt2 ler duk cri blik.




Bagi aku cite ni best la jgk..lakonan Maya Karin n Remy Ishak ditambah plk dgn Faizah Elai dn lain2(aku tak tahu name daaa) mmg menjadi la..teringat plk aku suasana kg kt utara..dgn sawah padi n loghat utara yang pekat..maklum la dlu2 aku pernah stdy kt sna..memori di utara terngiang2 la blik...hahahaha...




Lepas je tgok citer 2 Mr.B ajak pg isi perut dia buat kali kedua..mase ngah mkn 2 dia cakap boleh tahan gak citer td..aku ckp '' boleh la,,,and terjatuh cinta plk dekat Atan(Remy Ishak)''..hehehe..dia pun sbuk jgk nk ckp "ye la wak,sy pun terjatuh cinta jgk dkt Luna(Maya Karin)"....errrrrrrrrrr....



Tiada ulasan: