Pages

Khamis, 28 April 2011

Kerja-kerja.....tet?????

Bulan ni last kontrak aku habis..cukup 1 tahun kontrak aku kat company ni...adusss mcmane ni?? Bkn senang nk cari kerja sekarang...Ape lagi HR(Human Resourse) pun xda bagi surat ape2 lg nih...Aku pun col ler HR tanyer sal disambungkan kontrak atau tidak kn...Nasib baik ader talian hayat,,offer letter lambat ckit boleh disiapkan and the good news of coz ler aku akn disambungkan kontrak untuk 1 tahun lagik...Ok la kn,,,tapi aku lg suka kalau permanent kn terus..hehehe..Kalu nk tau company aku ni mmg ambik staf kontrak lepas beberapa tahun berkhidmat baru la di permanent kn..susah kan!!!!! Sabow je la.....


Semoga tahun ni,aku dapat bekerja dengan lebih baik dan menunjukkan prestasi yang lebih gemilang and terbilang..ewah2....supaya cepat2 di permanentkan..hehe..(berangan laaaa..)....


Tapi pada mase yang sama aku ader la buat kerja partime bila blik keje di opis.. kt opis aku kerja kul 8.00am-5.00pm...and kt tmpt partime kedai kasut aku kerja dari 7.00pm-10.00pm ...tak pnt ke????pnt la jgk ckit2..tapi boleh la dari tido je kt umah...Hari2 aku sibuk dengan berkerja...(bz la sgt bkn mengulor je ke?hehe..)



sewaktu di opis.....

+


 
sewaktu di partime.........





Tiada ulasan: