Pages

Rabu, 20 April 2011

tak perlu slim world...disni pun bole slim....

hai haloo2x korang,demo2..kawe2..mari2 jualan slim untuk semua...hahahah...


ok2 semua...post aku kali ni bertajuk bagaimana kita mahu slim seperti aku ke????(errr slim sgt ke cik lulu nih???)...Ptg semalam aku dapat col dari London Weight Management..Ermm dia ckp aku dpt treament percuma selama 1 sesi untuk ape???of coz ler untuk treament kuruskan badan yang berharga RM99.00..wow!!! mcm menarik jer..LWM ckp ader member aku yg perkenalkan untuk aku..(sape la kwn aku tuh????)...Aku mcm la berminat untuk cuba-cuba kn tapi jauhnyer tmpt treament tu dkt Sungei Way,Petaling Jaya..mber2 pun ckp kt aku nt da smpai sna mcm2 dia akan promote..Ok la kwn2 aku  tak akan pergi...Yo la wei ongkoos nyer pun enggak ader..hehehe..

Oleh itu mungkin dengan cara begini anda boleh mengslimkan badan anda...........................






errr plus ngn posing lentik2..hehehe





 
      ni  pun posing jer lebih sesudah joging...



                            
     slim x kawe!!!!(slim ker???)......tet...


Kesimpulanyer mari la kiter menjaga berat badan kiter supaya sihat dan ideal...rjin2 la trun ke padang untuk berjoging disamping mengawal selera makan anda....Ok la daaaaa....


Tiada ulasan: