Pages

Khamis, 21 April 2011

mama bolo-bolo papa bolo bolo....ewaaah....


Semua org mesti ade family kn..kn…especially mak n ayah..ye la dop lau xder mak ngan ayah cmne korang leh wujud lak kt dalam dunia ni kan????


Ok la,straight 2 da point..post aku kali ni aku nk citer sal family aku la..aku ader 12 orang adik beradik taw..rmai kan ckup 1 dozen..hahaha..(terror x mak ngan ayah aku?)


Tapi dalam 12 orang adik beradik yang tinggal hanya 10 org..lagi 2 org sudah meninggal..dua2 kakak ngan abang..abang ngah aku sempat kenal dia sb dia meninggal umor berapa aku dah xingat mse tu aku form 3..nk ambik PMR..kakak plk xsmpt nk tgok sb mse dia meninggal aku xwjud lg..dia meniggal mse kecik baru lahir..(Al-Fatihah untuk mereka)…


Ermm sekarang yang tinggal lagi 10 orang adik beradik…aku????????..ank ke-8 okeh and bongsu pompuan taw..sebab aku ader adik kembar lelaki yang bongsu..tapi aku still leh manjer2 dengan mek(mak) taw..heheh…


Dalam banyak2 anak2 ayah+mek ni,,anak perempuan sume dah kahwin kecuali aku laaa…(belum seru lagik)Abang2 aku plk sorang dah kahwin tapi 2 orang lum kahwin lagi and  plus adik lelaki kembar aku tu la..haaaa nk tahu anak buah aku pun rmai skang da masuk 17 orang..yang sulong pun da lepas SPM..sangat meriah kan family aku nk2 kalu berkumpul semua…ah rindu plk !!!!!...


Ok la aku rase smpai cni je kot,,nt ade2 mse aku cter lagi okeh..sebelum tu aku ade ckit simpan pic2 family aku..korang layan je la…daaaaa…




ayah + mek = Cik lulu








ok dah cukup la tu...hehehe...


Tiada ulasan: